Handelsbetingelser

Køb hos Prevent Sprain
-En del af Keepers.one

Keepers
Torbenfeldvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR-nr.: 39876981

PRISER
Alle priser på den danske side er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.

Der tages forbehold for:
Valutaændringer
Force majeure
Leveringssvigt
Afgiftsændringer
Udsolgte varer og trykfejl

ORDREBEKRÆFTELSE
Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte Keepers på info@Keepers.one

LEVERING
Vi sender med GLS og du modtager normalt din levering indenfor 1-3 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende. I tilfælde af at GLS ikke kan omdele til privatadressen grundet særlige omstændigheder vil den blive omdelt til pakkeshop.

Keepers sender alle ordrer fragtfrit til pakkeshops i Danmark.
Keepers leverer kun varer på fastlandet og brofaste øer i Danmark. Med mindre andet er aftalt

BETALING
De mulige betalingsmåder på Keepers.one er:
Mobile Pay
Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard

Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets (tidligere PBS). Dit abonnement vil blive trukket hver måned.

FORTRYDELSESRET
I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Du har altså 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Brugte målhandsker returneres eksempelvis ikke. Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken eller sende varen retur til:

Keepers
Torbenfeldvej 5
2665 Vallensbæk Strand

Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt på Keepers

Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at GLS returnerer pakken til os.

Keepers anbefaler, at varen returneres via GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS’s system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Keepers.one. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til info@Keepers.one. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til GLS eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfor du ud fra en vurdering foretaget af Keepers, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen

Alle trænings sessioner, der er aftalt med Keepers, om det er alm. træninger, camp osv. vil ikke blive refunderet, hvis der ikke finder en skriftlig aftale senest 2 timer før den aftalte træning. Alt efter omstændighederne vil det stadig være muligt fra indgåelse af aftale for Keepers at fastholde betalingen i tilfælde af dine penge er brugt til køb af varer eller ydelser.

REKLAMATIONSRET
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Keepers, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Keepers inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:

Keepers
Torbenfeldvej 5
2665 Vallensbæk Strand

Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der blevet sendt “uden omdeling” med PostNord, til en GLS pakkeshop eller ligne.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter, der returneres til Keepers, skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på info@Keepers.one.

Vi anbefaler, at varen returneres via GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Keepers. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

HVAD GØR VI MED DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER (PERSONDATAPOLITIK)
For at du kan indgå aftale med os på Keepers, accepterer du ligeledes vores Privatlivspolitik/persondatapolitik. Som registreret hos Keepers har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Keepers via e-mail

COOKIES
På Keepers.one anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Ved brug af siden accepterer du at Facebook sender informationer udenfor EU
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

LOGSTATISTIK
Vi bruger en logstatistik på Keepers hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.Keepers.on

ER DU I TVIVL
Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på info@Keepers.one

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: info@Keepers.one

Hvis det ikke lykkedes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet eller oprette en sag ved den nye europæiske forbrugerportal ODR.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk

Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Betingelser for handel ved Preventsprain.dk er senest opdateret 21.08.2023